Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja. Zolang de bestelling nog niet in behandeling is, kunnen we deze zeker voor je annuleren. In alle andere gevallen is annuleren namelijk niet mogelijk. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met een van de medewerkers van onze klantenservice. Annuleren betekent dat de order is geannuleerd vóórdat deze bij jou is bezorgd. 

Jij wilt annuleren
Wil jij je bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met een van de medewerkers van onze klantenservice. Als die medewerker je bestelling nog kan tegenhouden, kan je bestelling nog worden geannuleerd. Indien je bestelling al onderweg is, kan deze niet meer worden geannuleerd. In dat geval kun je gebruikmaken van je herroepingsrecht. De retourkosten zijn dan voor eigen rekening. Let op! Speciaal bestelde artikelen, zoals op maat gemaakte blokhutten, kunnen nooit worden geannuleerd.

Wij moeten annuleren
In sommige gevallen moeten wij helaas een bestelling annuleren. Dat kan komen omdat er een fabricagefout in het product zit, het product niet (meer) op voorraad is, er sprake kennelijk sprake is van een prijsfout, of om een andere reden. Uiteraard word je hierover geïnformeerd en krijg je het bedrag binnen 14 dagen op je rekening teruggestort, meestal binnen 2 à 5 werkdagen.

Zakelijke klanten
Voor zakelijke klanten gelden andere voorwaarden.

 

Heb je het antwoord op je vraag gevonden?
Naar boven