Product toegevoegd aan winkelwagen
Ik heb een defect of beschadigd product ontvangen, wat nu?
In de meeste gevallen retourneer je je defecte product en betalen we je zo snel mogelijk terug. Neem altijd eerst contact op met een van de medewerkers van onze klantenservice voor het juiste retouradres en/of de verdere afhandeling bij schade. Producten die na een aantal dagen na ontvangst kapot gaan, vallen niet onder stuk zijn. Wel vallen ze misschien onder garantie.
Als je contact met ons opneemt, zorg ervoor dat je je bestelnummer bij de hand hebt. Zonder bestelnummer kunnen we je namelijk niet helpen. Stuur ook een foto en een duidelijke omschrijving van je probleem mee, zodat we je zo goed en snel mogelijk kunnen helpen.
Indien je het bovenstaande gedaan hebt, zal de klantenservice het beoordelen en een passende oplossing verzinnen: product retour sturen en geld terug, product retour sturen en wij sturen een nieuwe op, de klantenservice komt met een bepaalde korting of een andere oplossing.
Als je product beschadigd is, verzoeken we je een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen. Gooi nooit het kapotte artikel of de verpakking weg. In veel gevallen willen we namelijk het product en de verapkking (op onze kosten) retour hebben, zodat wij dit kunnen reclameren bij de leverancier. Indien je hett product weggooit, voordat je dit met ons overlegt, kunnen we je niet verder helpen.
Ook kan je altijd met ons bellen, maar in alle gevallen vragen we je alsnog om te mailen, omdat we altijd foto's nodig hebben van de schade.
Is de verpakking beschadigd, dan valt deze schade overigens niet onder de garantie. Hoewel wij er uiteraard naar streven dat - behalve het product - ook de verpakking intact blijft, deze is uitsluitend bedoeld om een product te beschermen.
Bekijk ook hoe lang je garantie hebt op je producten! Deze pagina gaat alleen over de duur van de garantie. Over de inhoud van de garantie vind je hier.
Let op! Stuur géén producten naar onze postbus!